pátek 16. března 2012

Garaz - oplasteni OSB deskama a podbiti

Hned po montáži oken jsem se ještě v tom týdnu pustil do montáže palubkového podbití garáže ze severní strany a částečně na předním přesahu střechy. Jak jsem psal už dřív, palubky jsem měl doma v teple a tak měly správnou vlhkost pro montáž. (těsně po montáži bylo pár škvír vidět, a dnes jsem se díval a palubky jsou velmi těsně sevřené jedna vedle druhé - opět prijmuly vlhkost a nabobtnaly). Po instalaci palubkového podbití jsem připevnil část oplechování u okapní hrany a natáhnul difúzně otevřenou fólií Tyvek. Protože nemám ještě krajní krov z jižní strany garáže, tak jsem fólií jenom dočasně na této strany připevnil a později se dokompletuje zafoliovani až po montáží palubek z jižní strany. Po instalaci fólie jsem opláštil boční stěny garáže OSB 15mm 4PD. Taky jsem v tom týdnu a vlastně do dneska připravoval veškeré díly skládačky verandy. Dnes jsem dokončil poslední třetí nátěr lazurou Dufa a mám tedy vše připraveno k montáži. (detaily budou v příspěvku o montáží verandy) 
utahovani palubek podbiti pomoci klinu z kousku palubky

spodni pohled

predni presah strechy


instalace folie Tyvek, podelne spoje jsou lepeny butilenovou paskou




 
Potom jsem si vyrobil bednění, zaměřil pozice a osadil toto bednění na místa budoucích betonových patek, které ponesou sloupky verandy. Bednění jsem udělal z lamina tl 25mm rozměrů 1030mmx400x400, které už v zemí zůstane. Do každé patky jsem si ze zbytku kari sítě 4x150x150 udělal armovací výztuž. Ještě před betonáží jsem dokončil nalepení izolace xps soklu v přední části domu a instaloval nopovou fólií. Potom jsem navozil hlínu na budoucí verandu a tím bednění vlastně zapustil do země. Včera jsme potom s tátou betonové patky zabetnovovali. Celkem tam padlo cca 8 koleček betonu a 1kolečka kamene. Bohužel mi v těch mrazech prasknul odečítací budík na vodu i když jsem ho měl zaizolovány, tak jsem vodu k betonáži musel přivézt v barelu a čekám na výměnu budíku (cca 1.500,-kc ach jo!) 
instalace nopove folie

po instalaci folie na izolaci xps jsem rozvozil hlinu mezi patky

navazeni hliny


v prubehu betonaze

prvni patka byla usazena o 4cm niz, proto jsem ji nadstavil do potrebne vysky




dno patky je v rostlem terenu, jen jsem vysypal sterkem a udusal.

pripraveno na beton

Žádné komentáře:

Okomentovat