úterý 17. dubna 2012

Sokl domu z XPS - lepení.

Za poslední týden jsem opět pokročil a to nejenom věkem (na velikonoční pondělí 9.4.jsem měl narozeniny - 23 let, nebo už je to 32? - ten čas tak letí!!!)
tento dort pro nas upekla maminka - Kamilka

neodolal jsem a musim se podelit i o tuto fotku, nas Kristianek mel pred vcerem 8mesicu a lezou mu rovnou dva zoubky - je to nase zlaticko.

 Postupně jsem začal dělat zateplení soklu XPS 10cm, abych mohl obalit celý obvod domu do difúzně otevřené fólie Tyvek. Zatím mám hotovou východni, jižní stranu domu a západní sokl u kuchyně. Ještě mě čeká severní část a západ obývacího pokoje. Sokl lepím pomoci PUR lepidla PENOSIL Prémium Polystyrol Fix Foam 750 ml, které drží opravdu velmi dobře jak na betonu, ipe tak i na dřevě. Jelikož bude nakonec vidět cca jenom 15-20cm soklu, tak už žádné jiné kotvení nepoužívám. Při lepení jsem musel vyřešit nerovnost základového pasu z vnější strany, kdy beton kopíroval nerovnosti dřevěného bednění a tak někde bylo nutné trošku odseknout, popr. podložit kouskem XPS.
lepidlem nesetrim a davam vic nez min

jizni sokl kuchyne hotovo



panel xps upraveny horkovzdusnou pistoly

ted sedi skvele

pod venkovni parapet dveri prijde jeste gumovy lem, ktery mi Slavona dodala pri montazi, ale jeste jsem ho nenacvakl.

zapadni sokl kuchyne - hotovo

detail rohu


zalozeni izolace soklu na jizni strane obyvaku s prostupem na prisavani ke krbu

panel upraveny v miste ohybu hydroizolace


 V místě přeložení hydroizolace základové desky, kterou jsem překládal a natavil směrem dolů vzniklo vyboulení. Desku XPS jsem proto v tomto místě vždy nahřál (když to bylo potřeba) horkovzdušnou pistoly a vytvaroval tak, aby přesně pasovala na sokl. Desky XPS fixují do vytvrdnutí. Spotřeboval jsem už 12 kartuši lepidla a tak jsem objednal nové a sice od jedné paní na Aukru za super cenu 99kc/ks a včera mi přišel balík s 15ks - vše ok. To je dobrý obchod, protože na netu se cena pohybuje od 129kc. Tento sokl ještě před instalaci přechodového okapního plechu dřevěné fasády budu muset natáhnout lepidlem s perlinkou a později se rozhodnu jak ho dokončíme - rád bych nějakou pěknou imitací tmavého kamene nebo jenom nátěr. Tam kde je sokl přilepený mám už prisponkovanou i fólií na stěně a protože podlednich pár dní docela prší, tak jsem se pustil do lepení airstop pásky v interiéru. 





svisle spoje folie jsou slepeny Delta multiband a vodorovne presahy jsou podlepeny butilenovou oboustrannou paskou

Žádné komentáře:

Okomentovat