pátek 8. května 2015

Cihlová terasa

Dnes jsme s Kamčou skoro dokončili malou terasu u kuchyně. Už dřív jsem srovnal terén a navezl betonový recyklát, který jsem minulou sobotu zhutnil vybrační deskou. Dnes jsme přidali další vrstvu, kterou tvoří jemný štěrk. Vrstvu štěrku jsem vyspádoval směrem k průjezdu a vyrovnal s pomoci dlouhé latě. Na takto připravený podklad jsme vkládali jednotlivé staré cihly z bouračky. Ze strany svahu ještě přijde břeh obložit kamenem a ze strany průjezdu ještě zabetonuju krajní řadu cihel tak, aby krajní cihly držely na místě a neujíždělo to. Vím že u venkovního použití starých cihel je důležitá i penetrace z důvodu pórovitosti cihel a nebezpečí popraskání za velkých mrazů a následného drolení cihel na jaře. Tento krok ale zatím neřeším, protože přední cihlová terasa před domem je celoročně pod střechou a neprší na ní a tato zadní terasa u kuchyně bude taky časem nejspíš zastřešená a pokud ne tak udělám penetrační ošetření až na podzim. Taky jsme společně osadili staré nájezdové patníky, které tvoří základ pro schodiště z přední terasy. Tyto patníky jsme do svahu zabetonovali a na takto připravený podklad budu zítra lepit obložení z cihel, aby to pěkně ladilo s povrchem terasy. 
nejprve jsme si vyrovnal dva pasky sterku a potom dorovnal stred plochy

az jsem nemel misto kam stoupnout tak jsem si rozlozil OSB desky a rozlozil tak svoji vahu na vetsi plochu



jeste zbyva spevnit celni konec terasy a bude hotovo

vykopani prostoru budoucich schodu

pripraveny podklad z patniku na ktery budu lepit cihly
doplneni fotek ze soboty 9.5.2015




jeste chybi dolepit spodni radu

Žádné komentáře:

Okomentovat