sobota 18. února 2012

Priprava pro osazeni oken

Minulý týden jsem na domě vůbec nebyl, protože jsem onemocněl a musel jsem se trošku poléčit. V mrazu bych tam stejně nevydržel. Tento týden jsem ale opět od pondělí začal pracovat na připravenosti domu k osazení oken. Montáž oken máme aktuálně naplánovanou na příští pondělí, tak doufám, že už to konečně klapne. Ještě před tím, ale musím dokončit vnější rámy kolem okenních kastlíku tak, abych po osazení oken už do kastlíku nemusel vůbec vrtat. Chci to mít hotové, protože okna budou předsazena a taky z vnějši strany přelepena paropropustnou páskou, kterou bych později nerad narušoval nějakýma vrutama. Už chybý dodělat jenom okno do pracovny a přízemí do ulice, to bych měl zítra zvládnout a v pondělí se může montovat. Taky jsem dneska v domě instaloval první elektrický kabel. Je to vnější osvětlení nad balkónové dveře z kuchyně. Stejný kabel 3x1,5CYKY bude i nad balkonovkama z obýváku. Prostup přes stěnu jsem vyřešil následovně: 

rez prostupem kabelu

navrtani "dutiny" do horizontalniho hranolu

rozsireny otvor z vnitrni strany pro vlozeni dilatace a tmelu

detail dutiny k vypenovani

pred usazenim hranolku jsem prostor vypenoval

hotovy prostup
Dneska a včera byla teplota poprvé kolem 0-4st. a tak jsem taky nalepil XPS desky pod balkónové dveře a částečně kolem domu. Tato vrstva bude ještě překryta dalším XPS 100mm až pod úroveň terénu.
 Jelikož speciální lepidlo na XPS, které používám podle návodu nejlépe pracuje při teplotě dózy cca 20st. (teplota při aplikaci od -5st.), tak se mi na ohřívání dózy skvěle osvědčila elektrická konvice na ohřev vody, do které dózu po aplikaci vkládám a tím udržuju teplotu dózy během přestávek.
balkonovky z kuchyne s hotovym ramem

jizni okno do obyvaku - hotovo

provizorni leseni

detail izolace mezi nametky

izolace v miste stropni konstrukce

z prubehu izolace druhe vrstvy


anglicke okno z obyvaku pripraveno k osazeni
spodni okna do ulice pripraveno k montazi oken
Vsechny otvory pripraveny k montazi oken

Žádné komentáře:

Okomentovat