sobota 18. února 2012

Prvni nabytek do naseho domu, aneb Rolls-Royce vs. trabant!

Dneska mi pošta přivezla první kus nábytku do našeho domu. Já vím, že je to zatím předčasné, ale bylo to opravdu nutné. Protože stavím svépomocí, tak trávím dlouhé večery u počítače a vyhledávám informace, učím se technologie, hledám dodavatele, pročítám diskuze, píšu blog o domě atd... Když tak nad tím přemýšlím, tak mi všechno tohle zabere týdně v průměru cca 25 hod. (každý den tu sedím minimálně do půlnoci). To jsem ještě nezmínil kreslení detailů konstrukcí v Google Sketch Up, při které musím aktivně používat obě ruce a ze kterého mě vždycky nejvíc tlačila "zadní část těla". To všechno je ale minulosti, protože jsem svoji stařičkou židličku k PC vyměnil za pořádné manažerské křeslo, které bude později trůnit v pracovně našeho domu za dubovým stolem, který už mám v hlavě narýsovaný. Stará židle ještě slouží, ale má už skoro 12 let a určitě nebyla konstruována na tchánovu váhu (cca 130kg), takže je celá rozvrzaná a to byl taky jeden z důvodů, proč jsem se ji chtěl zbavit. Nás maličký synek má už 6 měsíců a stará hlučná židle při každém pohybu dělala hrozné zvuky a on se budil. Tohle křesílko má skvělý naklápěcí mechanizmus, robustní konstrukci, je super pohodlné s koženým čalouněním z pravé kůže, má polstrované područky a kříž z dřevěnými doplňky. No prostě si připadám jako bych přesednul z trabanta do Rolls-Royce. 
 Křeslo AVIOR GA 5282 BLACK se na internetu prodává od cca 4,5 tis.kč, ale viděl jsme ho i za 6,6 tis.kč. Já jsem ho koupil na internetu na inzerát, kdy bylo nevhodným dárkem vše zabaleno v originál krabici za cenu 3000,-kč!!! Před včerem jsem zavolal a dnes už na něm sedím.
 Rozměry křesla: celková výška 97-106 cm, šířka 67 cm, hloubka sedáku 50 cm, výška opěráku 62 cm, výška po sedák 43-52 cm.
Hmotnost: 23 kg
po vybaleni s krabice

Rolls-Royce vs. Trabant

drevene doplnky jsou v odstinu tresen

ilustracni fotky z netu

Žádné komentáře:

Okomentovat