pátek 22. února 2013

TERMOKAMERA V AKCI

Dnes mi přinesl k zapůjčení můj "nejhodnější" Pan elektrikář Peta termokameru. (máš u mě flašku slivovice Peto) 
Načasování nemohlo být lepší. Zrovna dneska jsem měl v domě přetopeno na 23st. a venkovní teplota večer klesla na cca - 10 st. Takže super rozdíl teploty 33 stupňů a šlo se měřit.
Řeknu vám že je to opravdu super věcička a ukázala mi zajímavé věci. Například i to, že ani schiedel kerastar není dokonalý a chybička se vloudí.
Z celého měření mám opravdu dobrý pocit a jsem velmi spokojený s dosaženými výsledky. Nabouchal jsem asi 100 snímku jak z interiéru tak exteriéru. V exteriéru jsem prakticky nenašel žádné tepelné mosty s výjimkou okenních a dveřních otvoru, které jsou nejslabším článkem domu, ale to je pochopitelné a i jejich hodnoty jsou velmi dobré. Největší strach jsem měl ze střešního pláště, protože ten bych asi už žádným způsobem nedokázal opravit. Ovšem izolace PUR-PIR panely nezklamala a jak povrchová teplota v interiéru tak i obrázky z exteriéru mluví sami za sebe.
Měření jsem prováděl přístrojem FLIR
TOTO JE KRBOVA VLOZKA: FOCENO V DOBE, KDY JSEM UZ PRES 4 HOD. NETOPIL A VYMENIK JE PORAD HORKY

TADY JE UPROSTRED VIDET MALA SKULINKA V IZOLACI KOMINU SCHIEDEL, JE TO ALE V INTERIERU KOUSEK  NAD VLOZKOU, TAKZE TO NENI ZADNY VELKY PROBLEM
POVRCHOVA TEPLOTA OKNA V LOZNICI

ROH V INTERIERU LOZNICE JE VLIVEM NIZKEHO PROUDENI VZDUCHU CHLADNEJSI
POVRCHOVA TEPLOTA PEVNEHO ZASKLENI V OBYVACIM POKOJI - TEPLOTA JE JENOM O 2st. NIZSI NEZ TEPLOTA V PROSTORU

DETAIL POVRCHOVE TEPLOTY STRESNIHO PLASTE - FOCENO ZE ZAHRADY (teplotni spektrum je od -13 do -3st.)

DETAIL VNEJSI OBALKY DOMU - OBYVACI POKOJ (teplotni spektrum je od -13 do -3st.)

POROVNANI S DOMEM PRES ULICI: NA PRAVE STRANE JE NASE GARAZ A V POZADI DUM SOUSEDU!

DETAIL SEVERNIHO STITU DOMU - VIKYR : POVRCHOVA TEPLOTA -10st. = zadne tepelne mosty!

detail rohu domu - KRISTIANKUV POKOJ NAD GARAZI - opet bez mostu!

detail severniho stitu domu: TEPLEJSI BOD NA FASADE TVORI VYFUK ODVETRANI KANALIZACE PRUMER 70mm

fotka z ulice - v prave casti nezatepleny roh domu sousedu, uprostred nas dum - za nasim domem nevytapeny a neobydleny dum

CELNI POHLED NA DUM Z ULICE - VSTUPNI DVERE SE JESTE BUDOU SERIZOVAT

NASE GARAZ A DUM V POROVNANI S ROHEM DOMU SOUSEDU PRES ULICI
 zitra zkusim dodat dalsi fotky z vetsi vzdalenosti pro celkove porovnani s okolni zastavbou
Kdyz jsem prijel domu na byt, tak jsem udelal i snimek naseho okna a balkonu - od lonska nove plastove okna bez zatepleni teplota venku -10st.  Preklad nad oknem = tepelny most jak krava!:
FOTKA OKNA NASEHO BYTU
Další fotky z dnešního rána:
Krbová vložka Hoxter mimo provoz.  Je pěkně vidět, jak je spodni vzduchova komora vychlazená od přívodního vzduchu

přívodní potrubí od externího vzduchu do krbu. Spodní uzavírací klapka v krbové vložce funguje na 100% protože v uzavřeném stavu za klapkou už nedochází k ochlazování vložky

fotka ze zahrady na kopci : uprostřed je střecha našeho domu a kolem  okolní zástavba

vyústka vzduchotechniky - přívod vzduchu do pracovny, termohlavice dohřívače ja otevřená adohřev funguje skvěle

vyústka vzduchotechniky v obyvacím pokoji vedle krbu




Žádné komentáře:

Okomentovat