sobota 31. ledna 2015

Skladování v garáži

Už dlouho si slibuju, že konečně musím dokončit opláštění OSB deskama v garáži, abych získal víc místa, kde bych mohl ukládat věci co se tam  povalují. A taky že dokončím elektroinstalaci tak, abych vrata neměl pořád napojené na prodlužku stejně jako světla a všechny stroje. Bohužel k tomu potřebuju materiál v hodnotě cca 10 tis.kč, které momentálně nemám.
Dnes jsem se ale dokopal k tomu, že jsem se konečně zbavil věcí, které mi pod nohama zavážejí nejvíc. A sice sady pneumatik na auto, Kristiankova čtyřkolka a kolo.
Sadu pneumatik jsem uložil na strop nad vrata. Pneumatiky drží u stropu s pomoci kombinovaného šroubu, který je zavrtaný přes OSB až do krovu a po přiložení pneu na stropní OSB jsem na šroub nasadil kus pasoviny s dírou a zajistil matičkou. Drží to velmi spolehlivě a pneumatiky nepřekážejí na zemi.
Pro čtyřkolku jsem z kusů staré police předělal nástěnný držák, takže čtyřkolka leží na zadních kolech a ke stěně je přichycena s pomoci staré ráčnové kurtny s popruhem, který se mi při dotahování už trhal, ale pro tento účel poslouží ještě dobře. Proti prachu jsem čtyřkolku ještě zakryl kusem prostěradla.
Nakonec jsem našel způsob jak se zbavit i kola. Zavěsil jsem ho ke stropu s pomoci ocelového úhelníku, který jsem přišrouboval na stropní hranolek. 









2 komentáře:

  1. Wauu, fascinuje ma to, ako skladujete pneumatiky .. To bol váš nápad, alebo ste sa niekym inšpirovali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Karol, já už vlastně ani nevím. Tak dlouho jsem hledal kam je šoupnout abych je neměl na zemi že z toho vzniklo toto. Je možné že jsem to někde viděl, ale už si nevzpomínám. Zrovna teď řeším stejný problém s letníma gumama na druhé auto, které jsem tam dneska nanosil - kam s tím? Asi opět někam nahoru. :)

      Vymazat