pátek 25. března 2011

Konecne zaciname!!!!



Tak jsme se konečně dočkali a dneska 25.3.2011 jsme poprvé kopli do země! Tomu ovšem předcházela celá řada zařizování. Doplnění vyjadrovacek bylo celkem v pohodě. RWE Hodonín, tam jsem jim přivezl projektovou dokumentaci a řekli mě, že to bude do týdne. Po 3 hod. mi volali, že si mužů vyjádření vyzvednout! Vyjádření od policie jsem vůbec nepotřeboval a na obcí mi starosta podepsal situačku a připsal na ní, že obec souhlasí se stavbou. Sousedy jsem navštívil a byla to všude jenom formalita. Nechal jsem si podepsat všechno do příloh k ohlášení stavby a taky situační plány. Takže od obdržení projektové dokumentace jsme cca za 14 dnů žádali na stavebním úřadě o ohlášení stavby. Paní na stavebním úřadě nás pochválila, že máme všechno vzorně nachystané a nebyl žádný problém. Ohlášení jsme podali těsně před vánocemi a zpět se nám dokumentace dostala poštou až po dvou telefonických urgencích dne: 14.3.2011! V průběhu února jsme taky poslali žádost o rezervaci elektriky do E-on. Poslali nám obratem návrh smlouvy a taky číslo účtu na zaplacení poplatků za připojení. Budeme mít jističe 3x25A a poplatek byl tedy 12.500,-kc. Všechno jsme hned podepsali a převodem jsem zaplatil celou částku. Nejspíš to pomohlo, protože E-on si ve smlouvě uvádí termín zbudování DS skinky na sloupu do 12 měsíců. A dneska jsme s potěšením zjistil, že DS skříň je už na sloupu osazena.
Minulý týden ve středu jsem nakoupil s pomoci elektrikáře (manžela od sestřenky) všechny potřebné věci pro připojení elektriky. Celkem jsem zaplatil 9465,-kc. A je v tom kopoflex chránička 7m, kabel 12m 4Bx10, rozváděče, jističe, chrániče, 15m kabelů na stavební rozváděč,vodeodolny rozváděč s vlastním jističem, stahovací pásky na sloup, zásuvka 32A, vidlice 32A, Skříň elektroměru plechová, a pak nějaké dráty na vypletení skříně a další drobnosti, průchodky atd....
V pondělí jsem si domluvil místní bagr na skrývku ornice cca 20cm a dneska jsme začali se skrývkou. Příští týden v pondělí přijde geometr zaměřit základy domů. Proto jsem dneska koupil a připravil střešní latě 4x6 cm na výrobu laveček. Pokud bude počasí tak příští pa-so budeme bagrovat základové pasy, instalovat elektroměrovou skříň. Ted se mi toho nahrnulo hodně: Musím ještě zažádat u E-on o dodávku elektriky a instalaci hodin, vyrobit oplocení stavby (lesní pletivo a kůly z lesa), sehnat vyhovující vodoměrnou šachtu, domluvit se s VaK Hodonín na přípojky. Postavit stavební budku a suchý záchod. Dnes jsem si taky přimontoval tažné zařízení na auto.




Žádné komentáře:

Okomentovat