pátek 20. května 2011

prace od 16-20.5.2011

V tomto týdnu jsem dokončil penetraci základové desky v místech, kde budeme po obvodu lepit hydroizolaci pod obvodové zdi. Potom jsem s otcem natavil asfaltové pasy v místech kde budeme stavět nadezdívku ze ztraceného bednění. Včera a před včerem jsem rozpočítal vzdálenosti (po 25cm) a navrtal otvory pro výztuhy z roxoru. Otvory jsem vrtal vrtákem 16mm a po vložení nakrácenych roxoru průměru 10mm jsem je vyplnil cementovou směsi s vodou. 

Takto připravené jsem nechal roxory zavadnout do druhého dne a následně jsem si nařezal z asfaltového pasu záplaty, které jsem na každý roxor napíchnul a natavil kolem tak, abych prostup utěsnil. Konečné nám ve středu E-on připojil elektriku a tak jsme si mohli namíchat v barelů trochu jádrové omítky, kterou jsme zakládali první řadu ztraceného bednění. Dneska jsme potom bednění nasucho naskládali a s pomoci mých dvou švagrů (Petr a Martin - díky chlapci) jsme během dvou hodin bednění vylili betonem.



Dále bude následovat penetrace z vnější strany bednění a nataveni hydroizolace, kterou nahoře přehnu a natavím z horní strany tak, abych mohl později na izolaci založit a přikotvit základové hranoly domu.

Žádné komentáře:

Okomentovat