neděle 15. května 2011

prace od 5. - 15.5.2011

Po vybetonování desky jsem musel počkat na vyzrání betonu alespoň týden a tak jsem se věnoval práci na zahradě.


Dokončil jsem sečení trávy a pomoci vyprošťovacího navijáku jsem vytahal asi 30 kmenů od náletových trnek, které jsem vyřezal už před loni. S pomoci navijáku to šlo velmi dobře a rychle. Jelikož bylo celý týden hezké počasí, tak jsem desku pravidelně 2-3x denně stříkal vodou. V pondělí 9.5. jsem desku odbednil. V úterý jsem vyrobil provizorní schody mezi urovnema že šalovacích desek pomoci motorové pily. Schody jsem sešrouboval vruty, které jsem před tím používal na bednění. (to už je třetí použití stejných vrutů).











Ve středu jsem objednal materiál, který mi ve čtvrtek dodali. Protože naše stavba se nachází v pásmu s nízkým radonovým indexem a není tu ani spodní ani tlaková voda, tak jsme jako izolaci zvolil nejlevnější variantu izolace s asfaltových pasu firmy ICOPAL Hydrobit V60 S35.




V projektu máme sice psanou izolaci PVC fóliovou, ale tam bych se dostal cenové na trojnásobek a taky se těžko realizuje svépomocí. Dalším materiálem, který mi dodali jsou bloky že straceneho bednění rozměrů 20x25x50(sxvxd). Celkem 75ks. Toto bednění po dohodě s projektantem (nějak na to v projektu zapomel) pouziju na vyzdění soklu nad základovou desku v místě garáže a že severní strany domu tak, aby založení samotné dřevostavby bylo nad úrovni terénu což je z technologického hlediska správné řešení. Jelikož v tomto týdnu probíhá také MS 2011 v hokeji na Slovensku, tak samozrejmne taky sleduju zápasy (škoda toho semifinále). Bednění budu zakládat na maltovou směs až po nataveni hydroizolace na desku v místě garáže. Po nalepení izolace navrtám přes izolaci ovory pro roxorove výztuhy a utěsním prostupy pomoci tekuté lepenky. Pak vyskládám ztracené bednění a vyliju betonem (celkem cca 1m3).
Materiál:
Hydroizolace  200m2 = 12,-tis. 
cement 25kg - 20ks = 1440,-kc
jadrova omitka 30kg 10ks=820,-kc
betonarska ocel 10mm (15x2m)=395,-kc
ztrecene bedneni 75ks = 3375,-kc
penetrace 9kg ALP = 485,-kc

Žádné komentáře:

Okomentovat