středa 23. května 2012

Sterkovani soklu z XPS

Postupně dodělávám lepení soklu kolem domu. Před dvěma týdny jsme se pustil do nanášení armovací vrstvy na sokl. Koupil jsem obyc. perlinku - výstužnou mřížku a univerzální lepicí a štěrkovou směs. Taky jsem si koupil nerez hladítko a brousek na fasády. Před začátkem nanášení jsem povrch desek zdrsnil brouskem a namíchal jsem si sterkovaci směs. Toto je moje první zkušenost s lepením a štěrkováním polystyrenu, proto jsem byl trošku nervózní, jak to půjde a jestli to budu umět. Lepidlo jsem nanášel jenom cca půl metru od horní hrany, protože nakonec bude vidět maximálně 25-30cm soklu a zbytek bude pod okapovým chodníčkem z kačírku a bude kryty nopovou fólií, kterou budu asi dávat opačné, jenom pro oddělení XPS od rostlého terénu.
Rohy domu jsem zpevňoval výztužnými plastovými rohy s perlinkou. V místě balkónových dveří jsem nalepil XPS pásky pod úhlem tak, abych později na ne mohl nalepit venkovní parapety.(tady jsem použil plechový výztužný roh) Musím říct, že to asi nikdy nebude můj "šálek kávy", ale nakonec to nějak dopadne a jsme rád, že i tuto práci jsem si zvládnu udělat sám. Ještě mě čeká druhá vyrovnávací vrstva lepidla.
lepeni sikmeho prouzku pod balkonove dvere



cerstva armovaci vrstva s perlinkou


uz to schne


Žádné komentáře:

Okomentovat