úterý 15. dubna 2014

"Walk-in closet 2 cast.

Tak už mám přes týden namontovanou skoro celou šatnu a chybí mi dodělat už jenom pár detailů z masivních prken. Chybí ještě sokly, zásuvky a krycí rámečky na jednu sestavu a taky namontovat jednu šatní tyčku. Kamča už je ale nastěhovná a užíváme si naší novou šatnu, kde máme tolik místa, že není zdaleka celá zaplněna. Díly na korpusy jsem si nařezal a ohranoval v sobotu v práci a do neděle vše namontoval. Skříně nemají záda, protože stěny jsou natřené omyvatelnou barvou a nechtěl jsem zmenšovat prostor šatny.
montaz korpusu skrine

nas Kristianek si hned nasel mistecko

v siroke polici budou jeste 2 zasuvky na spodni pradlo

korpusy jsem srouboval vruty 4x50mm a opatril je krytkama

mel jsem sebou skveleho pomocnicka - mel vrtacku a podaval mi vsechny vruty

skrin v cele bude mit masivni ramecky a zabudovane led osvetleni, ve spodni casti bude 6ks zasuvek

pohled do prostoru satny od celni skrine

kamcina strana satny

moje strana satny

Žádné komentáře:

Okomentovat