sobota 24. května 2014

Zbourani stavebni boudy

Dnes je to přes 3 roky, kdy jsem postavil naši stavební boudu. Podle fotek to bylo 8 - 18.4.2011. A dnes jsem se pustil do její demontáže. Ještě jsem měl v boudě uložených pár věci, které ale musím přestěhovat jinam. Boudu jsem zboural proto, že se připravujeme na teréní úpravy a kdybych boudu nechal stát, tak by to nebylo možné a ani bagr by kolem domu neprojel. Do měsíce by jsme měli začít s teréníma úpravama. Kamča už se nemůže dočkat a já musím ještě všechno vyměřit a vymyslet jak to vlastně bude ve finále vypadat. S rozebráním boudy mi pomohl můj kamarád a kolega z práce Ivo. Šlo to lip než jsem čekal a za dopoledne byla bouda vyklizena a rozebrána. Odpoledne jsem zavezl spoustu odpadů do ekodvoru a zítra budu muset vyrobit provizorní přístřešek dál v zahradě pro uložení věcí. 





Žádné komentáře:

Okomentovat