čtvrtek 9. října 2014

Vyvoj navstevnosti blogu 5. - 200 tis.!!!


Zdravím všechny věrné čtenáře mého blogu. Dnes jsem překročil hranici 200 tis. shlédnutí mého blogu!!!Huráááá.
Vím, že už dlouho není blog tak zajímavý, protože neaktualizuju a nevkládám tak často další články. Přesto se i na dále budu snažit zaznamenávat další postup a realizaci jednotlivých dodělávek v domě a hlavně potom v exteriéru. V příštím roce bych rád začal pracovat na venkovní dřevěné terase, pergole, dřevníku, letní kuchyni, a možná i na stavbě dílny a zahradního jezírka s vodopádem.
Letos bych potom rád vyrobil ostrůvek do kuchyně, dveře do pokojů a spoustu dalších drobných věci, které je nutné dokončit. Proto doufám, že i nadále si zveřejnění mých zkušeností, zajímavých projektů a postupů práce najde své čtenáře, kteří se třeba nechají inspirovat a ocení moji snahu jim touto cestou pomoci. Těším se na Vaše dotazy a komentáře, které mě vždy povzbudí a dodají mi energii pro psaní.
Petr


1 komentář:

  1. já odsud čerpám pár drobností od samého začátku, tu a tam se mi hodí i při mých projektech :) piš více, ahoj

    OdpovědětVymazat