pátek 24. června 2011

2 a 3 den stavby kostry domu

Včera jsem podle plánu sestavil přední stěnu domu s okny do kuchyně, jídelny a hlavní vchod. V průběhu dne několikrát sprchlo, což jenom zdržuje práci. Dneska jsem ještě dodělal překlady na této stěně a vrhl jsem se na další stěnu. Chtěl bych nejprve zpracovat materiál stojek, které mám od dodavatele nakracene na přesnou délku, protože potom budu vědět jak jsem na tom, a co je potřeba doobjednat. Proto jsem taky začal sestavovat severní část obvodové stěny. Dneska jsem udělal dvě části. První bez oken jsem postavil, přilepil, přišrouboval a zavětroval sám, se druhou mi taťka pomohl. Zítra bych rád začal kompletovat západní stěnu, popr. stěnu u garáže. Včera se mi pokazil chladicí ventilátor na notebooků, což mi zkomplikovalo život, protože si průběžně tisknu výrobní náhledy na stěny a upravuju je před tím podle skutečných rozměrů a odchylek na stavbě. Proto jsem si dneska musel objednat nový ventilátor (1850kc,-) a koupil jsem chladicí podložku od firmy Belkin - s ventilátorem (490,-kc) Podložka funguje skvěle, jinak bych tento příspěvek ani nemohl napsat. Bez ní notebook vypnul automaticky při přehřátí po cca 15 min. teď už tu sedím přes 2 hod.
takove krasne bazeny jsem nasel dneska rano na desce

cely den jsem chodil po vode

fotka z prubehu vymerovani poloh stojek

spodni hranol zkusebne osazeny na prahu

pohled ze severozapadu - od souseda


detail usazovani steny pred navrtanim vrutu

stenu jsem presne usadil na prah pomoci stuzidel

Žádné komentáře:

Okomentovat