středa 29. června 2011

7. den stavby kostry domu

Dneska jsme postavili poslední stěnu obytné části domu - zadní stěnu u garáže, a tím jsme uzavřely obvodové stěny domu. Protože jsem odpoledne nebyl 2 hodiny na stavbě, tak taťka dodělával nějaké chybějící detaily jako jsou překlady u hlavního vchodu, u dveří z garáže do domu atd.. Já jsem potom taky pár detailů přidal a nakonec jsem celou stavbu pořádně vyčistil od kousků dřeva a pilin, protože očekávám zítra deštivé počasí a nerad bych aby mi po celé stavbě plaval nepořádek v "bazénech" které se jistě při větším dešti vytvoří.
Jinak máme zítra v plánu postavit hlavní nosnou příčku. 
Dneska mi taky pan Hrabánek přivezl další várku šroubů Rapid 20005x120 - 1 tis. ks, Rapid komprex 8x220 - 50 ks. - na kotvení krovu, a plechové stropní pátky - kapsy - 60x160 - 16ks.



Žádné komentáře:

Okomentovat