čtvrtek 30. června 2011

Vyvoj navstevnosti blogu

Je konec měsíce června a práce na domě už začínají být pravdu zajímavější a taky jde konečně vidět každodenní výsledek práce. To se taky odráží na sledovanosti mého blogu a já z toho mám samozřejmě velkou radost. Tento měsíc statistika návštěvnosti vylétla raketové nahoru a věřím, že ještě více poroste společně se stavbou našeho domečku. Tímto děkuji návštěvníkům za zájem a věřím, že postupný popis stavby domu poslouží dalším svépomocným stavebníkům pro inspiraci, radu a návod jak řešit konstrukční věci a detaily. Jenom mě mrzí, že od založení blogu nemám ani jeden komentář. Proto pokud má by měl kdokoliv nějaký dotaz, připomínku, nebo otázku, jsem připraveny s radosti odpovědět. 

2 komentáře:

  1. Zdravím, chystám se na stavbu svépomocí a děkuji Vám za tento blog. Zcela jistě budu mít na nějaký dotaz. Zatím řeším pozemek, ale situace dostává spád. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ludvo, jsem rad, ze te muj blog inspiruje. Rad ti poradim, nebo reknu svuj nazor z praxe, pokud se na me obratis. Taky preju pevne nervy pri papirovani i stavbe. Nam trvala koupe pozemku pres 3 roky.(11 pozemku, 14 majitelu!!!)
    Petr

    OdpovědětVymazat