pátek 9. září 2011

Krov do ulice

Tak jsem včera a dnes dokončil s pomoci táty výrobu krovu na stranu střechy do ulice. Včera jsem dokončil všechny sedla na krovech. Taťka je obrousil pásovou bruskou a strhl spodní hrany hoblíkem. Já jsem krovy natřel lazurou (už je to třetí 9 litr kbelík) Včera jsem začal krovy osazovat na vyznačená místa. Stihl jsem udělat deset krovu než začalo pršet. Jelikož jsem vytahoval krovy na místo sám, tak jsem si "strhl pupek", ale už je to snad ok. Během deště jsem si připravoval "falešné pozednice" pro tuto část střechy. Celkem potrebuju vyrobit 6ks. Dnes jsem dokončil instalaci všech 14 ti. krovu do ulice. Táta zatím vysával vodu z podkroví, protože v noci celkem dost pršelo. Odpoledne jsem potom střechu zajistil fólií tak, abych ji mohl později postupně odkrývat až budu montovat palubky. Ještě před tím jsem ovšem musel odšroubovat horní díl ze všech tři příček a vzít ho do dílny na protahovačku, protože jsem nejspíš udělal chybu (záměnu 50mm na 60mm hranol) protože mi příčky vyčnívaly nad krovy po celé délce o 1 cm a to bych potom nemohl do roviny přitloukat palubky. Po protažení a zpětně montáží celá rovina krovu a příček stříhá v lajně. Zítra namontuju spodní "falešné pozednice" a začnu s montáží palubky od spodu nahoru. Dnes nám také bramac dodal reklamované PUR-PIR panely, takže je všechno v pořádku.  



pohled z loznice, jeste chybi dodelat ram dveri na galerii

folie skoro pres celou strechu

krov nad detskym pokojem

sedla jsem pricne zarezaval pilkou Ryoba a pote vyrizl podel vlaken retezovou pilou a zacistil dlatkem do rysky


Detail pohledoveho sedla na krovu (vsechny pasuji presne)

natrene krovy lazurou Lazurol classic

Při natírání krovu se mi stala hrozná věc. Když jsem natřený krov odnášel bokem, zavadil jsem koncem o kelímek se štětci na okně, které jsem měl namočené v ředidle S6006. Bohužel zrovna pod oknem jsem měl misku pro kotě "tygříka", které se tam zrovna motalo a celý den se ode mě nehlo. Polil jsem ho ředidlem po celém boku a utíkal ho umit pod tekoucí vodu. Moc se mu to nelíbilo a pořád se lízalo a uteklo. Včera se celý den neukázalo a tak jsem už myslel, že je po něm. Pořád jsem ho volal a protože mě to mrzelo. Dneska ráno opět nic až před polednem se zniceho nic ukázalo a dělalo jako by nic. Tak jsem mu dal mlíko a už jsem zase kamarádi. 
muj maly kamarad je hrozne podvizivene a tak se ho  snazim vykrmit

foceno pred stavbou na ulici

Žádné komentáře:

Okomentovat