sobota 3. září 2011

Zaklopeni obyvaciho pokoje palubkou a folii

Poslední tři dny jsem pracoval sám na zaklopeni obývacího pokoje a pracovny palubkama. Naštěstí je teď pěkně počasí a nezapršelo mi na palubku.
Jelikož jsem chtěl mít u pohledového nosníku palubku přesně dopasovanou, musel jsem pokládat palubky z vrchu dolů, což je velmi nepraktické z důvodu toho, že se není na co postavit při práci. Vyřešil jsem to dvěma panely OSB 22mm které mi zůstaly ze stropu a použil jsem je jako plošiny, na kterých jsem stál a které jsem průběžně posouval a šrouboval do krovu v průběhu práce. Druhá strana střechy do ulice už bude rychlejší tam půjdu od spodu nahoru, takže budu moct stát na palubkách.




Dneska jsme konečně dokončil i položení parozabrany Bramac membrán 100 ze zadní části domu. Fólií jsem přisponkoval na horním okraji pasu a s dalším pásem je spojena nakaširovaným samolepicím okrajem. Drží to opravdu velmi kvalitně. Před samotnou pokládkou fólie, jsem ale musel připravit napojení parozbrzdy Delta Luxx na střešní fólií. 


Všechny přesahy fólií po obvodu jsem přehnul nahoru a prisponkoval na palubky. V detailech jsem fólií tmelil pomoci spec. lepidla v katrusi Delta Than. Po natažení parozabrany od Bramacu jsem obvody přitmelil k Delta luxx fólií po celém obvodu střechy a tím vytvořil parotesne a vzduchotěsně spojení mezi střechou a stěnou. Jelikož jsem měl jenom jednu kartuši na zkoušku, tak musím ještě dolepeni po obvodu dodělat, ale důležité je, že nám do poloviny domu už nezaprší - hurá. Ted se vrhnu na přední část domu. 




3 komentáře:

  1. Hezký den, Petře. Jaký máš názor na ošetření KVH profilů před zaklopením Lignofixem? Někdo říká, že je to zbytečné. Děkuji za odpověď. Lukáš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lukáši, omlouvám se za pozdní odpověď. Pokud jde o skrytou konstrukci tak myslím že je to zbytečné. Při použití KVH na pergoly atd.. vždy napouštím bezbarvým dřevosanem před nátěrem. At se daří, zdraví Petr

      Vymazat