sobota 28. ledna 2012

Izolace domu vychodni stena a krov garaze

Tento týden jsem dokončil výrobu krovu na garáž a namontoval ho, chybí jenom jeden krajní krov, který se bude montovat až spolu s verandou, protože je s ní spojený. Stihl jsem to těsně před tím, než klesly teploty a nemohl bych už natírat konce krovu lazurou. Palubky na podbití garáže jsem si nařezal a převezl k rodičům, kde jsem je v teple natřel třetí vrstvou. Palubky nechám vteple až do montáže, z důvodů toho, že nabraly na stavbě spoustu vlhkosti a kdybych je v tomto stavu montoval, tak by se mi potom v létě rozeschly a vznikly by mezery.
Krovy jsem šrouboval k překladům pomoci šroubů Rapid 2000 rozměrů 8x220mm. Poté jsme pokračoval v izolaci východní stěny, na které jsem dneska dokončil druhou vrstvu izolace. Montáž oken už je domluvená na příští týden ve čtvrtek, tak musím zamakat, aby to bylo vše připraveno. Proto budu dělat i zítra - v neděli.
Začátkem týdne jsem taky přilepil několik tabuly xps na sokl domu, tak aby tchán mohl začít zahazovat přední část domu před vchodem. Dneska už by se zemí nepohl, jak je promrzlá a ve čtvrtek má být přes den až -6st. tak uvidíme jak to s montáží oken nakone dopadne. 
detail kotveni krovu vrutem Rapid 2000 8x220

krajni pohledovy krov na severni stranu






palubky na podbiti

palubky na bocni podbiti

izolace soklu pred vchodem

druha 100mm vrstva pred vchodem

pred pokladkou druhe vrstvy xps

fixovani panelu pred vytvrzenim pur lepidla

tchan zacina zahazovat sokl


panel isover UNI  s vyrezem na krov garaze

vychodni stena se druhou vrstvou izolace


Žádné komentáře:

Okomentovat