středa 11. ledna 2012

Konstrukce OSB kastlíku pro osazení oken

Protože mám v plánu provést předsazenou montáž oken, z důvodu lepších tepelných toků při tomto provedení oken, koupil jsem už dříve 8ks OSB 15mm formátu 1250x2500, že kterých jsem si nařezal pruhy pomoci jednoduché šablony. Z těchto pruhů šířky 310mm jsem potom vyrobil jednotlivé kastlíky na okna. Ještě před montáží dílců jsem všechny překlady nad okny vyplnil připravenými kousky PUR panelů. Jednotlivé dílce jsem ke konstrukci pripenoval zimní pěnou a přišrouboval vruty Rapid 4x50mm. Ještě před montáží oken vysparuju rohy a napojení kastlíku na parobrzdu stěny z OSB pomoci polyuretanového tmelu a po montáží oken přelepím airstop páskou. Počasí mi zatím neskutečně přeje, a tak jsem včera objednal na internetu xps polystyren pro izolaci soklu domu, abych mohl u vchodu do domu rozhodit hromadu hlíny co mám před domem, postavit lešení a zároveň vybednit a vybetonovat patky, které budou nést sloupky budoucí verandy. Proto jsem taky začal s vatováním přední část domu. Dlouho jsem si lámal hlavu, jak vyřešit izolaci prahu vstupních dveří, nakonec jsem se rozhodl použít opět PUR panely a KVH hranoly.

kastlik na okne nad garazi

pohled z interieru





severni okna



izolace prahu vstupnich dveri PUR panely


Žádné komentáře:

Okomentovat