středa 4. ledna 2012

Oplechovani cast 3.

Po instalování poslední profilované šablony střešní krytiny jsem se pustil do oplechování. Nejprve jsme dokončil hřebenové oplechování na pultu do ulice. Původně jsme plánoval použít odvětrání "horní", ale kamarád Ivan co má klempířskou firmu mi poradil, že lepší to bude se "zadním" odvětráním, a tak jsem na hřeben připevnil větrací mřížku a udělal oplechování tak, aby lemovaci plech přiléhal na vlny krytiny a byl utěsněn profilovým těsněním (horním) tak, aby se voda nedostala pod plech. Ze zadní strany je potom pod plechem umožněno provětrání díky mezeře. Plech je v zadní části privenen do plechových držáku, které jsem si předem připravil a připevnil v místě krovu. Jednotlivé plehy jsou ve spojích protmelene polyuretanovým tmelem.
nad vetraci mrizku jsem pridal jeste kousek plechu tak, aby se nic nedostalo do stresniho plaste

pred prisroubovanim plechu jsme jeste na spodni okraj vkladal tesneni - zde neni jeste videt
pohled ze zahrady

Potom jsem si připravil z titanzinkoveho děrovaného plechu 10cm pásky, které jsem připevnil u přechodu zadní střechy na stěnu domů a vikýře. Pod tento pásek jsem vkládal opět profilované těsnění - horní. Tyto pásky zajišťují přitlačení těsnění v zadní části a zároveň muznuji provětrání střešního pláště a hlavně zabraňují vniknutí škůdců do střešního pláště. Potom jsem přes takto připravené provětrání přišrouboval horní lemování. U komínů jsem použil širší plechy tak, aby manžeta kolem komínů pěkně seděla a abych co nejvíc zabránil usazování sněhu za komínem. Ještě chybí dokončit kousek oplechování nad vikýřem, ale to zatím nevadí, protože podstřeší je vodotěsné a počasí mi nedovoluje šlapat po krytině z důvodů nebezpečí poškození krytiny. (je hrozně blativo a kamínky na botách by poškodily krytinu). 
Detail provetravani stresniho plaste s ochranou proti vniknuti skudcu

montaz spodniho plechu kolem kominu



zatim to neni nic moc, ale cast oplechovani bude pozdeji prekryta fasadnim obkladem



Žádné komentáře:

Okomentovat