úterý 13. srpna 2013

Vse co se udalo od stehovani

Po dlouhé době opět zdravím čtenáře mého blogu o stavbě domu svépomocí. Je pro mě velmi obtížné najít cestu jak popsat všechny události a práce na domě co se udělali od nastěhování. Je toho totiž tolik, že nevím kde začít. Pokusím se proto v sérii následujících článku popsat postupně jak a kdy se co na domě dělalo.
Stěhování:
Do našeho vysněného "Summerbridge House" jsme se nastěhovali dne 25.5.2013. V domě jsme měli vše co je nezbytné k běžnému životu a vše ostatní se dodělá časem. Televizi se satelitem nám známí namontoval hned první den a internet jsme měli do domu připojený za cca 3 týdny od nastěhování. Proto jsem se taky zdržel s aktualizaci blogu a už to nedohnal. Přesně si pamatuji na ten první večer, kdy jsme se konečně posadili v naší nové kuchyni a cítili ten zvláštní pocit, nekonečnosti prostoru a příliv nové energie do dalšího života ve vlastním království, na které jsme tak dlouho čekali. 

Postel: jsem vyrobil s pomoci táty, který vyrábí v zaměstnání masivní postele ve firmě BMB Ždánice a tak jsem si podle jejich tatalogu a jeho doporučení vybral podobný tvar co dělají a postel jsme spolu dali dohromady. Já jsem si na soustruhu vytočil 4 ozdobné koule, které jsem přilepil na nasivni nohy postele a Kamča celou postel 3x natřela lazurou Dufa. 





Nábytek: Jelikož plánuju veškerý nábytek do domu vyrábět namíru, což zabere spoustu času a peněz, tak jsme byli moc rádi, když nám zatím sousedi na bytě darovali staré skříňové nástavce a skříně, které Kamča ponatírala do odstínu slonové kosti a rozmístnili jsme je po domě.
Kristiánek má v pokojíčku rozkládací čalouněné lůžko, které dostal od stařenky a moc dobře se mu na něm spinká. ( má skoro větší postel než já s Kamcou) 


Ještě chybí všechny interiérové dveře a hlavně vybavení do šaten, které budu muset udělat co nejdřív.
Včera jsem si objednal z UK frézovací nástroj se staro-anglickým Viktoriánským profilem na frézování soklu kolem podlah a tak už se těším až budou sokly hotové.
Zítra snad další článek tentokrát o schodišti před domem a sloupku elektroměru.

Žádné komentáře:

Okomentovat