středa 24. srpna 2011

Krovy nad pracovnou a pokojem

Minulý týden jsem prakticky skoro nic nedělal, protože jsem zapíjel a těšil se z našeho malého chlapečka Kristiánka.
Minulý pátek jsem si sešrouboval a osadil příčku nad pracovnu tak, abych na ní mohl osadit krov nad pracovnou. V sobotu jsem měl krovy osazené.
spodni cast pricky, do ktere jsem srouboval krovy

zesileni v horni casti tvori KVH na stojato.
sroubovani konce krovu srouby Rapid Komprex 8x220

V pondělí jsem smontoval stěnu se světlíkem nad galerii a osadil ji nad nosník. Ještě před tím jsem ale na nosník instaloval Delta luxx fólií pro vzduchotěsne napojení střechy.
folie nad galerii pro napojeni na stresni plast nad obyvacim pokojem

muj zpusob instalace 4,5m dlouheho dilu nad galerii v jednom cloveku


stena se svetlikem nad galerii je na miste

Včera jsem s tátou sešrouboval druhou část příčky do zadního pokoje, kterou jsme opět podložili fólií a připravil překladový nosník s dlaby pro osazení krovu nad pokojem. 
taky jsme dokoncili OSB oplasteni pokoje ze severni strany

hotova pricka spodni cast s folii pro napojeni strechy a horni cast s panoramatickym oknem a folii.

oplasteni vikyre z jizni strany

Okno v pokoji "atelieru" je hodne vysoko, ale uz mam napady jak to vyresit v pripade uzivani jako detskeho pokoje.

po montazi spodni casti priky a pred montazi horni casti jsem taky musel osadit podperny hranol vnejsi pohledove krokve, zatim je natrena 2x drevosanem jeste prijde vnejsi nater lazurou


Dneska jsme jeli pro palubku, která bude tvořit pohledovou část celého střešního pláště. Na vnitřní plochy jsem koupil 35balíku palubky A-B klasik 15x121mm v délkách 4m, a na vnější podbyti přesahu střechy to samé ve tloušťce 19mm - 18 balíku. Po složení palubky jsme ještě natřené krovy přišroubovali nad zadní pokoj. 
zadni cast domu uz ma vsechny vnitrni krovy osazene


Zítra budeme pokračovat natíráním palubek a přípravou krovu do ulice. Taky už mám objednanou střešní izolaci. Po dlouhém studování různých možnosti jsem se nakonec rozhodl pro řešení od firmy Bramac, která nabízí letos jako novinku střešní PIR panely Bramac TOP term v tloušťce 180mm a s lambdou 0,023, což odpovídá U = 0,12 . V dnešní době norma říká minimum U = 0,24, doporučuje se U=0,16, a pasivní domy mají U=0,10. Jelikož náš rozpočet není nafukovací, budu se muset spokojit s U=0,12 i když v projektu mám U=0,10. Pokud bych chtěl dodržet U podle projektu dostal bych se s cenou za samotnou izolaci na celou střechu na nějakých 160-180 tis. + šrouby+ fólie+ pásky+ tmely+pěny a byl bych na nějakých 200 tis. Od bramacu přes kámoše nám to dělá i se šrouby a fólií 138 tis. kc celkem. 
no a tady je moje specialni nabijecka energie, staci kazdy vecer po praci prilozit na par minut a jsem jako znovuzrozeny :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat