pátek 12. srpna 2011

Montaz krovu nad obyvaci pokoj

Dnes dopoledne jsme s tátou nanosili krovy na střechu a připevnili je vruty Rapid Komprex 8x220mm. 
krov pripraveny k instalaci
obyvaci pokoj hotovo

spoje sedi podle mojich predstav

rovinost krovu je taky OK.

krovy pekne "strihaji"


vruty jsem dotahoval kladivem Makita
detail pohledoveho konstr. spoje na cep a dlab. Uhel sklonu je 17st.

Ještě před osazením krovu jsem potřeboval strhnout nějaké rohy u náběhových hran čepu tak, aby lépe zapadl do dlabu. Použil jsem čerstvě nabroušené dláto a protože jsem chtěl mít krovy už na střeše, tak jsem si způsobil první kvavejsi zranění na stavbě. Byl to jenom jeden nepřesný reflexni pohyb ruky v blízkosti ostří a už bylo krve plná hrst.
tak jsem cedil krev kvuli krovu :)


Píšu o tom z toho důvodu, aby si někdo nemyslel, že všechno vyjde hned na poprvé a že i "mistr tesař se někdy utne". Jelikož jsem nechtěl mít krovy zašpiněné, tak jsem musel po ovázání palce dělat s jednou rukavici.

Žádné komentáře:

Okomentovat