pondělí 29. srpna 2011

Priprava zadni strechy na palubky

Minulý týden mě taťka i brácha pomohli s natíráním palubek na stropní záklop. Já jsem si mezi tím připravoval "falešné pozednice" pro podepírání vnějších krajních pohledových krovu. Zatím jich mám hotových 6ks na západní část domu (střecha nad vikýřem a nad obývákem a pracovnou) Tyto falešné pozednice jsou profilu 160x160 různých délek. Ke stěnám jsem je kotvil závitovou tyči 12mm a taky jsem je přilepil speciálním PUR pěnovým lepidlem Jowat. Ještě mě čeká 6ks ze přední části domu do ulice. Je to docela pracné, protože na každé musím dělat jiné úpravy osazení na stěnu. 







V sobotu jsme potom začali přitloukat na krovy vikýře palubky. Myslím, že strop vypadá skvěle a už se nemůžu dočkat až bude hotová celá střecha. K připevnění palubek používám zinkové kolařské hřebíky délky 50mm. Po dokončení vikýře jsme tento záklop zajistili proti dešti fólií. (večer byla velká bouřka, tak jsem byl rád, že palubka zůstala v suchu). Video
jeste nedokocneny zaklop nad pokojem v podkrovi

strecha do dvora je pripravena na polozeni palubky

Dneska nám přivezli od Bramacu nadkrokevni izolační panely TopTerm 180mm. S bráchou jsme to ve dvou přetahali na garáž. Při předávání jsme zjistili, že 4ks jsou poškozené od vidlic vysokozdvižného vozíku, tak jsem je hned reklamoval. Nechápu, jak může někdo být tak nezodpovědný vždyť to stojí hromadu peněz. 
detail jednoho z tech mensich poskozeni od voziku patrne zpusobene pri nakladce

cast nadkrokevni izolace PIR (celkem 8,5palet)
Dneska jsem taky dokoncil oplasteni steny nad galerii s prosvetlovacim oknem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat