čtvrtek 11. srpna 2011

Priprava pohledoveho krovu nad obyvaci pokoj

V pondělí jsem chtěl usazovat nosníky krovu v obývacím pokoji, ale jelikož začalo opět odpoledne pršet a pršelo celou noc, tak jsem to musel odložit. V úterý ráno to vypadalo na stavbě takto: 
v kazdem pokoji cca 1cm vody!!!
Dopoledne jsme celou stavbu odčerpali a odpoledne už bylo sucho. Dokončil jsem broušení překladu, strhnul hrany a natřel lazurou. V 18 hod. přišel švagr s jeho švagrem a kámošem a ve čtyřech jsme usadili oba nosníky - šlo to lip než jsem čekal.



Taky jsem ten den obrousil a usadil překlady v podkrovních pokojích. Ve středu jsem s tátou připravovat krovy do obývacího pokoje. Podle výkresů jsem si udělal čep a sedla na jednom z nich, a zkusili jsme ho dopasovat. 
vyrobni vykres krokve do obyvaciho pokoje

Jelikož jsou oba nosníky prohle (do bokou) tak osedláni nebylo přesné. Proto jsem tuto jednou krokev použil jako šablonu a postupně ji zkoušel na všechny pozice. V každé pozici jsem si změřil odchylky, které jsem si poznamenal. Další krokve už jsem doměřoval podle těchto poznámek a sedla dělal přesně na míru dané pozici. Dneska jsem dokončil osedláni všech šesti krokví do obývacího pokoje. Obrousil a natřel lazurou. Zítra bychom je měli mít přišroubované. K přišroubovani budu používat šrouby Rapid Komprex 8x220. 
hotove osedlani pro stredovy nosnik

presne pricne zarezy jsem delal pomoci moji japonske Ryoba Komame
     
jeste nedokonceny cep na konci krokve































pod timto uhlem bude prochazet kotevni sroub
kotveni na stredovou vaznici - preklad
kotveni na pozednici

Žádné komentáře:

Okomentovat