středa 6. července 2011

6.7. 2011 - oslava svatku praci

Jelikož je dneska svátek, tak jsme se sešli na stavbě já, tchán, taťka a švagr Petr. Švagr s tchánem za dnešek vykopali a položili kanalizační trubky z KG potrubí pro napojení odpadů z domu, odpadů dešťové vody z levé i z právé strany domu. Vykopali jámu pro uložení kontrolní šachty a trubky opět zahrnuli. 



Já s otcem jsme oplastili OSB deskama stěnu v kuchyni tak, aby jsme následně mohli vyrobit a připevnit podpěrný bod překladu stropu tvořeny zesroubovanim celkem sedmi kusů stojek. Společně jsme potom přinesli spodní část překladového nosníku, který bude v konečné úpravě pohledový a pomoci ruční horní frézy jsem konce upravil tak, aby po instalaci celého nosníku byla horní hrana přesně v rovine se stropními hranoly a bylo možné strop oplášťovat OSB 22mm i přes tento nosník. Instalace spodního nosníku byla ve čtyřech lidech bez problémů i při rozměru 200x200x5610mm. Horní nepohledový nosník, který se bude se spodním slepovat má rozměr 200x240x5610mm a i ten jsme bez problémů zvládli osadit. Strop bude v této části držet na plechových patkách -kapsách, šroubovaných do boku tohoto překladu. Celkem 16ks pátek. 



Dále jsme pokračovali s oplášťováním severní stěny domu Jelikož bylo teď dva dny zavřeno v obchodech kvůli svátkům, a já měl jenom 2 ks polyuretanových tmelů pro tmelení OSB neměl jsem možnost dokoupit další. Po vypotřebovani první kartuše jsem zjistil, že druhou mi prodali v jiném obchodě prošlou a je zatuhlá, tudíž ji půjdu zítra vrátit a musím nakoupit zásoby tmelů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat