pondělí 11. července 2011

priprava na kladeni stropnich tramu

Dnes jsme s taťkou dokončili příčky zádveří. Udělal jsem si taky prostupy na stoupačky odpadů v místech kde bylo potřeba tak, abych na ne později nezapomel (po položení stropu bych měl špatný přístup) K prořezání otvoru jsem nejprve otvor po obvodu vyvrtal a potom jednotlivé díry prořezal a začistil pomoci ruční bateriové kmitací pily Makita, která se k tomuto účelu skvěle hodí.   





Jelikož včera v noci hodně pršelo(šílená bouře), tak jsem měl na stavbě ráno zase bazény přes 1cm. Velmi mě potěšil stav OSB na stěnách, které byli už ráno úplně suché,stejně jako dřevěná kostra - jako by vůbec nepršelo. Odpoledne jsem potom všechny horní prahy příček zdvojil tak, abych se dostal do roviny s obvodovýma stenama. Na závěr jsem si potom rozpočítal plechové třmeny bova a připevnil je do stropního překladu prozatím na dva vruty. Zítra začneme s pokládkou stropu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat